Botoks Tedavileri

İnsanlar zaman geçtikçe ciltlerinde oluşan değişimleri engellemek ve eski cilt yapılarına ulaşmak için çeşitli yöntemlere başvururlar. Bu yöntemlerin başında da botoks tedavisi gelmektedir. Özellikle estetik olmak üzere çeşitli tıbbi alanlarda da uygulanan botoks yöntemi, daha çok yüz kırışıklıklarının azaltılması ve aşırı terleme sorununun önüne geçilmesi için tercih edilen bir ekzotoksindir. Clostridium Botulinum adı verilen bakteriden elde edilen Botoks, yüzdeki kırışık ve çizgilerin ortadan kaldırılması için en güvenilir ve en kolay yöntemlerden biridir. Botoks, tüm vücuda etki etmemekle birlikte sadece uygulandığı bölgede etkilidir. Uyglandığı bölgedeki sinir uçlarında iletimi gerçekleştiren maddelerin salınımını da önler. Bununla birlikte sinirlerle kaslar ya da ter bezleri arasındaki elektriksel iletimin geçici süreliğine durmasında da etkilidir.

Botoks Hangi Durumlarda Uygulanır?

Botoksun genel anlamda iki farklı uygulama alanı vardır. Bunlar sırasıyla tıp alanı ve kozmetik kullanımdır. Tıp alanında ilk defa kullanılan botoks daha çok tek taraflı yüz spazmları, aşırı terleme, yüz felci, kas spazmları, kas spazmına bağlı olarak boynun yan durması, migren, gibi çeşitli rahatsızlıklarda kullanılmaya devam edilmektedir.

Botoksun çok yaygın olarak kullanılmasının bir nedeni de kozmetik alanda da kullanılmaya başlanmasıdır. Kozmetik alanda daha çok kırışıklıkların giderilmesi ve yüz hatlarında en ince detaylarına kadar cildin pürüzsüz hale getirilmesi botoksun çok yaygın olarak kullanılmasında etkili olan kozmetik çözümlerdir.

Botoks Tedavisi İzmir

Ülkemizin hemen her yerinde botoks tedavi merkezleri bulunmaktadır. İnsanların çeşitli rahatsızlıklarına bağlı olarak botoks tedavisini tercih etmesi bu alana olan ilginin yoğun olmasında da katkı sağlamaktadır.  Botoks tedavisi İzmir bölgesinde yaşayan kişilerin de yine çeşitli sorunlarına karşı tercih etmesi gereken bir tedavi yöntemidir. Bunun için Derma Touch ile iletişime geçilerek botoks tedavisi için talep oluşturulmasında yarar vardır.

Botoks ile yüz kırışıklarının tedavisi mümkündür. Yüz çevresindeki mimik kaslarının sürekli çalışması neticesinde kasların üstünü örten deri kıvrımları zamanlar görünür hale gelir. Bunun neticesinde ise yüz bölgesinde dinamik çizgiler meydana gelir. Bu çizgiler daha çok kaş arası, alın, dudak çevresi ve göz kenarlarında belirir. Botoks uygulamasıyla birlikte derilerde kas hareketlerinden dolayı meydana gelen katlanma ve çizgiler azalmış olur. Böylelikle bu tip sorunları yaşayan insanlar daha temiz, pürüzsüz bir cilde de sahip olacaktır. Bu gibi çeşitli sorunlar yaşayan kişilerin botoks tedavisi İzmir faaliyetlerini gerçekleştiren Derma Touch ile iletişime geçerek randevu talep etmelerinde yarar vardır.